פעילויות המועצה

למועצת התלמידים הכשרות ופעילויות העצמה המתקיימות במהלך השנה: 

  1. סמינר מזכירות מועצה –לאחר שמועצת התלמידים בוחרת את מזכירות המועצה  (בעלי התפקידים). חברי המזכירות עוברים סמינר לילה במועדון הנוער על ידי מנחה המועצה. בסמינר זה עברו פעילויות במנהיגות ,הכשרה לקראת הובלה של מועצת תלמידים ובניית סמינר לכלל נציגי המועצה.
  2. סמינר מועצה- לאחר הקמת המועצה ובחירת בעלי התפקידים, מעבירים חברי המזכירות סמינר לילה לכלל נציגי המועצה. בסמינר מתחלקים הנציגים לוועדות שונות , מתגבשים ועוברים  תכנים של מנהיגות. 
  3. יום מנהיגות רשותי- יום מנהיגות מטעם מחלקת הנוער בו נציגי המועצה עוברים הכשרה, סדנאות ובחירות לנציגות במועצה הרשותית. 
  4. האקתון רשותי-נציגי מועצת התלמידים בשבוע הנוער עוברים האקתון עירוני במהלך כל הלילה בבניין העירייה ע"י מחלקת הנוער העירונית. 

למועצת התלמידים בחטיבת בן צבי ישנם פעילויות ופרוייקטים רבים עליה אחראיים הנציגים כגון: 

  1. נוער אל נוער- פרויקט מעגלי שיח.

נציגי מועצת התלמידים  נכנסים לכלל הכיתות בבית הספר ומעבירים מעגלי שיח ופעילויות  על נושאים אותם בחרו במליאות. בימים אלו נכנסים נציגי המועצה ועושים פעילות בכיתות על אדישות חברתית.

*בניית הפעילות, תיאום כניסה לכיתות והדרכה נעשים ע"י נציגי המועצה, סיו"רי השכבות.

  1. פרויקט שילוב הפוך

נציגי מועצת התלמידים נכנסים אחת לשבוע לכיתות הקטנות ומעבירים פעילות חברתית בנושאים שונים גם בקייטנות של החגים והקיץ.  המטרה- ליצור קשר עם תלמידים הכיתות הקטנות. המיזם עדיין קורם עור וגידים. הועלה ע"י נציג מועצה מכיתה ט'6.  

  1. התנדבויות

מועצת התלמידים מתנדבים ומייצגים את חטיבת "בן צבי"  במהלך השנה לכלל גופים וארגונים: "מכל הלב"- ארגון תרומות מזון לתושבי קרית אונו, מכירות של משלוחי מנות לארגונים כגון "שניידר" או "בית נעם"

  1. פרויקט "שומרי מסך"

פרויקט "שומרי מסך" הינו פרויקט בשיתוף הרשות לביטחון קהילתי. נציגים ממועצת התלמידים עברו הכשרה בנושא אלימות ובטיחות ברשת, העבירו פעילות בשכבת ז' ועכשיו  יחד עם מנחה המועצה והיועצת ,בונים  יחדיו  קבוצה משכבת ז' אשר תעביר פעילות לביה"ס יסודי ( ניר).

  1. הפסקות פעילות

מועצת התלמידים מנעימים את האקלים הבית ספרי באמצעות הפסקות פעילות אחת לשבוע הכוללות: הרקדות, Just dance"", משחקי קופסא, אומנות, חידונים  ועוד.

  1. שיח עם הנהלת ביה"ס

אחת לחודשיים, מועצת התלמידים מקיימים שיח שוטף עם הנהלת ביה"ס או צוות הניהול של ביה"ס על מנת להעלות נושאים הנוגעים ללבם של התלמידים או צוות ביה"ס 

  1. אירועים בבית הספר-הפקת אירועים סביב חגים וסביב ימי ציון כגון , כ"ט בנובמבר, יום העצמאות, יום המורה  ועוד!

מועצת התלמידים של חטיבת בן צבי משפיעה גם חיי התלמידים בבית הספר  ועשתה שינויים כגון הוספת תור מסודר לקיוסק, ביטול האיסור על צבע בשיער, אפשרות של ספר לתלמיד בשולחן במקצועות מגוונים ( ללא מתן אי הבאת ציוד) ונכון להיום עובדת אל מול העירייה על הוספת מתקני מתח בשטח החטיבה. 

 

הגדרות כלליות כניסה למערכת