מועצת התלמידים

מועצת התלמידים של חטיבת בן צבי הינה קבוצת המנהיגות המייצגת את כלל תלמידי ביה"ס.

המועצה פועלת באופן עצמאי כמעט לחלוטין ומשפיעה על נושאים הקשורים לחיי התלמידים בבית הספר.
 המועצה פועלת בצורה  דמוקרטית והחלטותיה נעשות ע"י הצבעות והחלטות משותפות של נציגי המועצה.
המועצה בבית הספר היא בין האיכותיות בארץ ופועלת כל השנה ואף בחופשים ומעבר להיותה קבוצת מנהיגות ייצוגית היא גם קבוצה חברתית שעוברת ומעבירה כל השנה פעילויות חברתיות וערכיות כאחד.
 
במועצת התלמידים יש כ 50 נציגים המחולקים לארבע ועדות :
ועדת מדיה הועדה אחראית על העברת הודעות תפוצה של המועצה והמועצות, קישוט ועדכון הלוח המועצתי בסלון עדכון הלוח האלקטרוני, תחזוקת עמוד האינסטגרם של המועצה, הוצאת מגזין אחת לחודש וצילום סרטים וקליפים-בהתאם לתכנים של המועצה.
ועדת חו"ק ( חברה וקהילה) אחראים לאכוף ולרענן את תקנון המועצה. להיות בקיאים בתקנון ביה"ס וזכויות התלמיד. הועדה אף אחראית על התנדבויות ותרומה לקהילה מחוץ ובין כותלי ביה"ס.
ועדת אירועים הועדה אחראית לקיים אירועים ופרויקטים של מועצת התלמידים. החל מאירועים  הפגתיים ועד לאירועים של מועדים כמו כ"ט בנובמבר ויום המורה.
ועדת הפסקות הועדה אחראית לקיים הפסקות פעילות בביה"ס אחת לשבוע על מנת לייצר אקלים בית ספרי  טוב יותר. מבין ההפעלות: משחקי קופסא, הרקדות, חידונים ועוד.
כמו כן, מדי שנה נבחרים חברי מזכירות המועצה בבחירות דמוקרטיות ואלה הם שמובילים את כלל הוועדות והמועצה לכלל הפעילויות שלה: החל מאירועים ומחאות  ועד לסמינרים ופעילויות גיבוש. נכון לשנת תש"ף ישנם כ 13 בעלי תפקיד במזכירות המועצה.
 
המועצה נפגשת בימי שני בשעה 14:00.
הגדרות כלליות כניסה למערכת