פרויקט כתיבת "סיפור חיים"

יום המעשים הטובים
 
במסגרת פרויקט, 'סיפור חיים', הנותן הזדמנות לכל אזרח/ית ותיק/ה לספר ולתעד את סיפור חייו/ה, יצאו תלמידי כיתה ח'5 בחטיבת בן צבי – קרית אונו, למספר מפגשים עם דיירי 'בית הקשיש' בעיר, זאת לאחר שעברו הכשרה מקצועית ורגשית ויצרו ביום המעשים הטובים, אלבומים המסכמים את סיפור חייהם, בשיתוף חברת 'לופה'.
 
בשלושת המפגשים שקדמו לבניית האלבום, התלמידים הקשיבו, עקבו ותיעדו את סיפור חייהם של 23 מדיירי המקום. את הפרויקט ליוותה במסירות רבה המחנכת, עינת בלום.
התלמידים סיפרו כי הם מאוד התרגשו מהמפגש עם האנשים, ונתרמו רבות מפרויקט משמעותי זה. וכפי שמספר התלמיד נדב שגיא: "הפרויקט היה מרגש כי הקשבנו לסיפור חיים שלם של אנשים מבוגרים, ראינו וצילמנו תמונות. נהניתי מהעבודה המשותפת בהכנת האלבום, דרכו הם הוסיפו וסיפרו פרטים נוספים שהתרחשו בחייהם. דרך הפרויקט הכרתי אדם חדש ומבוגר, שבלעדיי הפרוייקט לא הייתי מכיר אותו, אני מאוד שמח על כך"
 
התלמיד, עומר רוזנטל, מכיתה יב' שבתיכון בן צבי- קריית אונו, יזם והוביל את הפרוייקט. הוא דאג שהתלמידים יעברו הכשרה מקצועית על ידי, גב' רותי מרשנסקי וכן ליווה והנחה את התלמידים ואנשי הצוות באופן מקצועי ואחראי.
 
אנו מודים לעומר על שחשף את תלמידנו לפרויקט מבורך ומרגש זה.
הגדרות כלליות כניסה למערכת