מתי פונים לייעוץ?

אז מתי פונים ליועצת …?

היוזמה לפנות ליועצת ביה"ס יכולה לנבוע ממספר כיוונים:

  • יוזמת המחנכת/מורה מקצועית שמזהה קושי או נחיצות להיוועצות בעניינו של תלמיד.
  • יוזמת ההורים שמבקשים להתייעץ, להתלבט עם גורם מקצועי בביה"ס.
  • יוזמת התלמיד, שיועצת ביה"ס מהווה עבורו כתובת נוספת לפניה בעת הצורך.

המצב הרצוי ביותר הוא שמחנכת הכיתה תהייה מיודעת לגבי תוכן הפגישה ותהייה מצויה בפרטים מתוקף היותה אחראית לכל קשת הלומדים בכיתה.

ההיוועצות המשותפת של מחנכת הכיתה, הורי התלמיד (שהם הדמויות המשמעותיות ביותר לילד)

ויועצת ביה"ס מבטיחה ערוצי תקשורת פתוחים וטיפול מקיף בבעיה.

לעיתים נדרשת היוועצות נוספת ומתעורר צורך בגיוס הגורמים הטיפוליים שעומדים לרשותנו בביה"ס:

  • מנהלת ביה"ס
  • פסיכולוגית ביה"ס.
  • מורות השילוב –מורות להוראה מתקנת, המסייעות בידינו בכל הקשור להוראה מתקנת

ואסטרטגיות למידה בתחום כישורי השפה.

צוות ביה"ס בשיתוף כל הגורמים הטיפוליים נמצא כאן כדי לתת מענה הולם ומקצועי.

הגדרות כלליות כניסה למערכת