דבר המנהלת

דבר מנהלת לפתיחת שנת תשפ"ה

הורים ותלמידים יקרים,

אנו פותחים שנה חדשה בהתרגשות ובשמחה רבה. בשבועות האחרונים נערכנו לקראת קבלת התלמידים היקרים שלנו שחוזרים מחופשת קיץ ארוכה.  

אני מקווה שהחופשה אפשרה מנוחה, הנאה, ומילוי מצברים לקראת השנה הבאה עלינו לטובה. אני מברכת את כל משפחת בן- צבי, את שכבה ז' החדשה הנקלטת בחטיבה, את התלמידים החדשים שהצטרפו ואת אנשי הצוות החדשים. לכולנו יש את האחריות והיכולת לסייע להם בתהליך קליטתם – מורים, הורים ותלמידים. אני מברכת את כולם בברכת שנת לימודים מוצלחת, משמעותית, בטוחה ומלאת חוויות.

בחודשים אלו אנו בעיצומה של מלחמה בגזרות השונות, עברנו ועוד עוברים ימים רבים של דאגה, כאב תסכול ופחד ועוד לפנינו ימים של אי-ודאות, חששות וציפייה לביטחון אישי ולאומי. כולנו מתפללים לחזרת כל החטופים, להחלמתם של כל הפצועים, ליציאה ממצב של לחימה של חיילינו ולחזרת הביטחון והשגרה ביישובי הצפון והדרום.

במציאות מאתגרת זו, האתגר של כולנו הוא להחזיק תקווה ולשמור על החוסן שלנו – כעם, כאנשי חינוך, הורים ותלמידים. תקווה על פי סניידר, 2020 פירושה חשיבה מכוונת מטרה, שבאמצעותה אנשים מתווים דרכים וכיוונים לקראת השגת אותה מטרה והם מאמינים ביכולתם להתמיד בדרך עד למימושה.

התקווה הינה מניע חיובי לשינוי וצמיחה, הינה מיומנות חשיבתית שניתן ללמוד וללמד, מקדמת עשייה והיא המחזקת את החוסן במציאות משברית.

לנו המבוגרים, מחנכים והורים יש תפקיד חשוב בטיפוח סביבה שבה יעדים ומטרות, נדגיש תהליכי התקדמות והישגים בתחום הלימודי והאישי, נחשוב באופן חיובי, ונפעל לשיפור הרווחה הנפשית וחיזוק מערכות יחסים שיש בהם אמון, בטחון ותקשורת מכבדת. 

ימים חדשים בפתח,

ברכות ותודות לכל הצוות החינוכי על חזרתכם בשמחה מלאי כוחות ואמונה לממש את השליחות החינוכית והערכית שלנו כמחנכים את בית הספר. ברכות לצוותי המחנכים בשכבות ז' ח וְ ט'-  גאה ומאמינה בכם.

ברכות ותודות לצוות הניהול של בית הספר ולכל בעלי התפקידים השונים החדשים והממשיכים – אתם המנהיגים והמובילים. אני בטוחה שתפעלו באופן מיטבי להצלחת התלמידים ובית הספר.

ברכות ותודות לכל צוות המנהלה על עשייתכם הרבה למען כלל באי בית הספר, צוות, תלמידים והורים.

הורים יקרים,

אנחנו נמצאים בימים מורכבים ולא פשוטים, שנוגעים בכל אחד ואחת מאתנו.

חשוב שתדעו, שאנו בחטיבה רגישים וקשובים לכל המתרחש, ופועלים לתת מענה לכל צורך שיעלה.

נבקש מכם להיות ערניים וקשובים לאופן בו ילדכם מרגיש, מגיב ומתמודד. נשמח שתעדכנו אותנו במידה וילדכם מגלה מצוקה, קושי או שינוי קיצוני בהתנהגותו.

אנו פה אתכם ובשבילכם וביחד נעבור את זה!

אני מאחלת לכולנו שנה של עשייה משמעותית, שלווה ומלאת חוויות והצלחות.

שנחזיק יחד תחושה ועשייה מתוך תקווה, נשמור על החוסן ועל תחושת הביטחון.

הלוואי שנדע ימים רבים של בשורות טובות ושמחה.

 

שתהיה לכולנו שנה טובה,

בברכה, ורד אלבז – מנהלת בית הספר והצוות החינוכי

הגדרות כלליות כניסה למערכת