סוף מחצית א תשע"ט

הורים ותלמידים יקרים שלום רב,

      המחצית הראשונה של שנת הלימודים מסתיימת בימים אלה.  מאחורינו שעות רבות של פעילות ועשייה ערכית חברתית ולמידה. הלמידה הערכית המתרחשת מחוץ לכותלי הכיתה בסיורים לימודיים, סיור של"ח, הצגות, הרצאות, עבודות המחייבות עבודת צוות, מעגלי שיח שונים, מנחים עמיתים, תוצרים, ימים מיוחדים, ימים מקוונים, בוקר בכיף, ימי הפוגה ועוד מאפשרים לתלמידינו למידה מגוונת תוך רכישת מיומנויות ודרכי עבודה המתאימות יותר לרוח התקופה המשתנה.    

    תלמידי שכבה ז' השתלבו בבית-הספר היטב, רכשו חברים, יצרו קשרים ולמדו את דרכי העבודה בחטיבה, נראה כי היו פה תמיד. אין ספק כי המעבר מבית הספר היסודי לחטיבה הוא לא תמיד פשוט, אנו שמחים שרכשתם בית חדש!

     בסיום המחצית מקבל כל תלמיד תעודת הערכה על פועלו בתקופה זו בביה"ס.  התעודה מסכמת מחצית ראשונה של עשייה ערכית, חברתית, התנהגותית ואקדמית בביה"ס. כפי שאנו נוהגים לומר תמיד, תוכנה של התעודה חשוב אך התייחסותכם ההורים חשובה עוד יותר. הקפידו לשבח את ילדיכם על עשייתו במהלך התקופה וחישובו יחד כיצד לשמר את הטוב ומה נכון לעשות כדי לשפר את הדרוש שיפור לקראת המחצית הבאה, אנו נשמח לסייע.  לכם ההורים יכולת השפעה גדולה מאד בעידוד, בהצבת יעדים ובאמונה שלכם בילדיכם – החינוך הוא בידיים של כולנו, אנחנו כאן עבורכם.

     אני מבקשת לברך את כל התלמידים על עשייה ענפה בתנועות הנוער, בפעילות בענפי הספורט השונים, בהשתתפות בתחרויות,  בחוגי הריקוד והנגינה. לכל המשצ"ים והפשצ"ים  הפעילים ונציגי מועצת התלמידים, לתלמידים המתנדבים במועדונית, בקשר עם ניצולי השואה, בהתנדבויות בבתי הספר היסודיים – כל הכבוד לכם!  העשייה בחינוך החברתי  והבלתי פורמלי היא מרכיב חשוב מאד באישיותכם ומאפשרת לכולם לראות את יכולת המנהיגות שלכם מעבר ללמידה השוטפת בית-הספר.

הורים יקרים, תודה לכם על האמון שאתם חשים כלפי צוות ביה"ס, על הפרגון והמילים החמות.

ברכות לכל התלמידים בסיומה של מחצית – אנו מאמינים בכם!

                      " החינוך הוא בבחינת סימפוניה בלתי גמורה, ולא מפני שתמה ולא נשלמה,

                                                                      אלא מפני שמסכת חינוך אינה נשלמת ואינה תמה". זלמן ארן

                                            בברכת סיום מחצית מוצלחת,

                                            גלית לוי, מנהלת

                                                                     וכל הצוות החינוכי בחטיבה.

הגדרות כלליות כניסה למערכת